26.12.08

home sweet home

diriku ini mengabiskan masa di umh sahaje pada ari ini..ceeewah..hahaha..ayat politik btol..urm..2day xde wtpe pon kt umh..juz m'lngsaikan keje2 seorg housewife!haha!ade chance jdik housewife sejati nie..haha!memasak aym da mcm nk g perang u noe...saba jer laa..tp hasilnyer,,yumm2!!sedap owh!!huhu..bkn nk puji dirik sndiri laa kn,,sume yg mkn pon ckp cm2..huhu..actually,aku ni kire mmg tgn memasak jgk laa aku rse..sje jer mls nk kembangkn bakat yg natural ciptaan tuhan yg maha esa nie..hahahaha!!eh!blog aku,,suketi aku la nk tulis,,letak pe pon kn..ade aku kesah!!hahaha!!ermmm...di kesempatan ni,i want 2 dedicate a special best wishes 2 my babe,rafiq....all da best babe on ur casting on this sunday!even aku sebagai manager ko xde ngan ko on that day,,i always support u dr blakang,depan,kiri n kanan..huhu..ALL DA BEST!!go babe go!!dunt 4get ur outfit,,pastikn ianya btol2 suitable ngan ko...klu x,,nnt dorg pndng ko cm cartoon lak..huhu..ok..till now,,gtg..

0 comments:

Post a Comment